[Talk-lt] Namų numeriai su raidėmis

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Thu Nov 22 21:37:31 UTC 2012

Normalus pasaulis, kuris bent kiek supranta apie ergonomiką, naudoja
mažąsias. Lietuvos institucijos apie ergonomiką nesupranta nieko, todėl
rašo didžiosiomis. Net kelio nuorodas!
Ta institucijų praktika sekti nederėtų, nes mažosiomis raidėmis
parašytas tekstas yra 4 kartus greičiau skaitomas nei didžiosiomis.
Aš visomis keturiomis už mažąsias.