[Talk-lt] Dviračių infrastruktūros žymėjimas Lietuvoje

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Sun Oct 20 11:21:20 UTC 2013

Laba diena

  Pradžioje norėčiau LABAI paprašyti nekabinti prie laiškų į
konferenciją html paklodžių parašų su krūva didelių piešinukų, kurie
neduoda absoliučiai jokios naudingos informacijos aptariamai temai.
Nepykite, bet ateityje tokių laiškų į konferenciją nepraleidinėsiu.
Taipogi ir atsakant galima tas paklodes tiesiog iškirpti (kaip ir kitą
tekstą, kuris nesusijęs su atsakymu).

  O dabar prie temos.

2013 m. spalis 20 d. 13:58, Vitalijus Samkovas rašė:
> Dabar kiek atsimenu Lietuvoje yra:
> 1) Atskiras dviraciu takas(Tarkim atskirtas nuo automobilio kelio >=2 m.
> Pvz: dauguma uzmiestiniu dviraciu keliu);

  Tai yra dviračių takas highway=cycleway

> 2) Dviraciu takas ant vaziuojamosios dalies, atskirtas istisine linija. (Pvz
> Vilnius Gedimino prospektas )

  Tai dviračių juosta, kuri žymima prie esamo kelio vektoriaus
pridedant žymas cycleway:left|right=lane

> 3) Dviraciu takas ant vaziuojamosios dalies, atskirtas apsauginiu borteliu.
> (Pvz: takas nuo Lentvario iki Traku)

  Tai dviračių takas kelyje, kuris žymimas prie esamo kelio vektoriaus
pridedant žymas cycleway:left|right=track

> 4) Dviraciu takas ant saligatvio (Pvz: Vilnius Narbuto g.)
> 5) Bendras dviraciu ir pesciuju takas;

  Tai highway=path su foot=designated, bicycle=designated ir tada
segregated=yes|no

  Jei nieko nepraleidau - visi jie aprašyti dabartiniame variante.
  https://lt.wikibooks.org/wiki/Atviro_žemėlapio_vadovas/Redagavimas/Dviračiai
  Gal tik lietuviškus pavadinimus galima papildyti.

> Kas lieca dviraciu trasu. Tai cia jau  butu routinimo kategorija.
> Ir mano akimis butu sios kategorijos:
> 1) Oficialio europines traso (pvz: Eurovelo ir t.t. )
> 2) Vietines oficialios trasos (As tokiu nezinau, gal Frankas kazka zino )
> 3) Vietines oficialios parko teritoriju trasos (pvz: Grazutes parko
> dviraciu trasos: http://cycling.waymarkedtrails.org/en/relation/2715895 )
> 4) Neoficialios trasos. Dabar ju prizimeta nemazai. Cia kaip ir problemine
> kategorija, nes dazniausiai trasos neturi jokio aprasymo.

  1 - Tarptautinės
  2 - Vietinės (kaip suprantu, turime pvz. Vilniaus miesto dviračių
takų tinklą, kuris patenka į šią kategoriją?)
  3. Turistiniai maršrutai, pažymėti „ant žemės“
  4. Turistiniai be žymėjimo ant žemės (pvz. Vilniaus Universiteto
žygeivių klubo trasos/maršrutai)

  Ar teisingai?

  Beje, kaip su trūkstamomis/nebaigtomis dalimis:
  * danga
  * apšvietimas
  * taškai (kas įdomu/naudinga?)

> Cia viskas diskusiju klausimas. O kurioje erdveje tuos diskusijos vyks ar jau vyksta?

  Kiek man žinoma, diskusijos kol kas vyksta tik čia - talk-lt. Nebent
Frankas kažkur dar diskutuoja?

--
Tomas