[Talk-lt] VT GPS duomenys

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Sat Oct 26 17:09:20 UTC 2013

2013.10.26 12:07, Mantas rašė:
> Quoting Eduardas Kriščiūnas (2013-10-26 11:17:27)
>

> Būtų patogiau gauti paprastą CSV failą, tik su reikiamais duomenimis,
> tuomet būtų galima iškarto daryti analizę, negaištant laiko su dump
> importavimais ir duomenų eksportavimais į CSV.
Tikiu, bet ne pas mane tas failas guli ir aš net nežinau kas yra jo
viduje. Jei parašytum kaip ištraukti TIK reikiamą info – persiųsčiau
žmgui, kuris tą failą įdėjo.

> Dar noriu pasitikslinti, ką tiksliai nori sužinoti iš duomenų. Jei gerai
> atsimenu ir jei gerai supratau, nori sužinoti vietas žemėlapyje, kur
> autobusai lėčiausiai važiuoja?

Labiau noriu sužinoti kur VT GALĖTŲ važiuoti greičiau. Kartais vilkimosi
priežastimi yra kamščiai,  kartais – blogai sudaryti tvarkaraščiai.
Todėl visos dienos vidurkiai netinka, reikia rytinių ir vakarinių pikų,
darbo dienų ir savaitgalių greičių.
Pikai Vilniuje yra nuo 7:30 iki 9:00 ir 16:30 – 18:30. Kitą savaitę
vilnius.lt bus paskelbti 1756 šviesoforų daviklių duomenys su sankryžų
schemmis, tai bus galima tiksliau žinoti kur ir kada būna pikai.