[Talk-lt] VT GPS duomenys

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Mon Oct 28 21:22:43 UTC 2013

Manau, kad laiko skaičiavimo metodą gali surasti pagal tvarkaraščius iš
galinių stotelių (mažiausia grafiko nesilaikymo tikimybė). Pvz. čia:
www.marsrutai.lt
Įtariu, ka tai bus greičiau nei bandyti tikslintis VVT.

Jei padarytum csv su prašomais laukais – visiems būtų ramiau ir daugiau
šansų pasiekti norimą rezultatą.