[Talk-lt] Tunelių/tiltų aukščiai

Paulius Masiliūnas paulius007 at gmail.com
Wed Aug 31 11:10:58 UTC 2016

Dar vienas variantas yra pasiimti irgi iš LAKD kelio ženklus kurie yra
pažymėti 316 - Ribotas aukštis, manau čia net ir geresnis variantas nei aš
siunčiau anksčiau, OSM sudelioti ženklus kurie riboja aukštį.
http://lakis.lakd.lt/ArcGIS/rest/services/LAKD/MapServer/30/query?where=Kodas%3D316&returnGeometry=true&outFields=*&f=html