[Talk-lt] Segmentuotas upelis

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Tue Dec 27 08:21:43 UTC 2016

On 2016.12.27 09:10, Rimas Kudelis wrote:
> Šiuo metu tas upelis OSM žemėlapyje yra suskaidytas į devynis atskirus
> fragmentus (nepriklausomus objektus), plius kaip atskiras objektas
> pažymėtas tvenkinys. Noriu paklausti, ar tikrai taip ir turi būti? Ar
> neturėtų pats upelis būti vientisas? Jei turėtų, gal kas nors galėtų
> situaciją pataisyti? Aš pats turiu per mažai patirties OSM redagavime, o
> iD redaktorius taip paprastai objektų sujungti neleidžia, tad nenoriu
> beeksperimentuodamas ko nors pridirbti.

Rimai,

Dėl segmentavimo. Jei upelis turi skirtingas charakteristikas
skirtingose vietose (pvz., vienur pažymėta, kad jo plotis 2m., o kitur
jau 3m.), tai OSM'e nėra kito būdo kaip tokius dalykus parodyti, kaip
tik skaidyti objektą į atskirus segmentus. Žinoma, segmentai turėtų būti
sujungti (turėti bent po vieną bendrą mazgą).

Taigi, pats savaime segmentavimas nėra blogai, jei einant nuo segmento
prie segmento keičiasi atributai arba to reikia dėl kitų priežasčių (be
segmentavimo objektas gaunasi „baisiai“ didelis; gatvėse nesegmentavus
nebūtų aišku į kurią pusę draudžiama sukti ir t.t. ir pan.)

> Beje, tvenkinys žemėlapyje yra įvardintas kaip „Cedrono tv.“. Ar tikrai
> pačiuose pirminiuose duomenyse reikia rašyti santrumpą?

Čia kol kas yra pilka zona. Globalus OSM susitarimas yra objektų
pavadinimų netrumpinti. Lietuviškas OSM susitarimas yra gatvių
pavadinimuose trumpinti tipą:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/WikiProject_Lithuania#Street_names
Matyt čia buvo pritaikytas gatvių principas. O kaip turėtų būti, reikia
susitarti.

--
Aidas Kasparas