[Talk-lt] Segmentuotas upelis

Rimas Kudelis rimas at kudelis.lt
Tue Dec 27 09:45:06 UTC 2016

Labas,

ačiū už atsakymą.

2016-12-27 10:21, Aidas Kasparas rašė:

> Dėl segmentavimo. Jei upelis turi skirtingas charakteristikas
> skirtingose vietose (pvz., vienur pažymėta, kad jo plotis 2m., o kitur
> jau 3m.), tai OSM'e nėra kito būdo kaip tokius dalykus parodyti, kaip
> tik skaidyti objektą į atskirus segmentus. Žinoma, segmentai turėtų
> būti sujungti (turėti bent po vieną bendrą mazgą).

Kaip ir minėjau, keliose vietose upeliukas paleistas tekėti vamzdžiu
(culvert) ir kiekvienas toks perėjimas iš atviros srovės į vamzdį tampa
atskiro segmento pradžia. Atrodo, tai ir yra pagrindinė segmentavimo
priežastis, nors kai kur to vamzdžio ilgis nesiekia nė 10 metrų.

> Taigi, pats savaime segmentavimas nėra blogai, jei einant nuo segmento
> prie segmento keičiasi atributai arba to reikia dėl kitų priežasčių
> (be segmentavimo objektas gaunasi „baisiai“ didelis; gatvėse
> nesegmentavus nebūtų aišku į kurią pusę draudžiama sukti ir t.t. ir pan.)

Man kas segmentavime nepatinka – tai kad 1) atsiranda galimybė tuos
segmentus įvardinti skirtingais vardais (kaip buvo iki šio ryto – Dalis
upelio segmentų vadinosi „Kedrono upelis“, kita dalis – „Kedronas“, o
kai kurie buvo išvis neįvardinti; dabar visus pervadinau į „Cedronas“)
ir 2) kad „sugriūna“ tų pavadinimų rodymo optimizavimas, nes jis imamas
optimizuoti kiekvienam segmentui atskirai. Gaila, jei OSM neturi kokio
gudresnio būdo jiems susieti, nei „suvedant galus“, nors tikriausiai tai
būdinga visiems žemėlapiams?

Supratau,

Rimas