[Talk-lt] http://restrictions.eismoinfo.lt/

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Nov 7 07:50:59 UTC 2016

2016 m. lapkričio 6 d. 12:17, Aidas Kasparas rašė:
> Savo viziją surašiau čia: https://github.com/akasparas/lakd_r2osm
>
> Viliuosi, kad algoritmas iš to parašymo turėtų būti aiškus. Jei kas matot
> drakonus tame kelyje, sakykit iš karto. Yra likę nemažai TODO -- jei turite
> patirties, informacijos, nuomonių apie tuos punktus -- būsiu labai dėkingas.

  Bendra idėja lyg ir gerai atrodo.

  Aš tik į vieną niuansą atkreipčiau dėmesį: toli gražu ne visi skaito
talk-lt, toli gražu ne visi, kas skaito talk-lt pasigilino į tai,
kokie pakeitimai bus daromi. Taigi reikia įvertinti tai, kad kažkas
darys pakeitimus „ant viršaus“ taip, kaip supranta pats. Todėl
siūlyčiau laikytis to paties proceso, kaip kad patrulis daro su kitais
išoriniais šaltiniais - išoriniai duomenys lyginami su OSM duomenimis
ne tik tada, kai pasikeičia išoriniai duomenys - bet ir šiaip
periodiškai. Tokiu būdu atsekami kitų naudotojų pakeitimai, kurie
galbūt „gadina“ iš LAKD sukeltus apribojimus, o gal sukelia
apribojimus, kurių LAKD kažkodėl į savo rinkinį neįdėjo. Galbūt išima
apribojimus, kurių jau nebėra, nors LAKD vis dar jų neišėmė iš savo
duomenų rinkinio. Žodžiu reiktų „continuous testing/synchronisation“.

--
Tomas