[Talk-lt] Pranešimas apie OSM OpenCon Lietuva 2016 konferencijoje

Egle Marija Ramanauskaite emramanauskaite at gmail.com
Mon Nov 14 12:42:18 UTC 2016

Labas!

Ačiū už pasidalintus įspūdžius, man baisiai įdomu, nes irgi negalėjau
dalyvauti.

Samangyvių projekte su Vida dalyvauju ir aš, aš ir buvau atsakinga už
mobilų duomenų rinkimą, tik Epicollect'as taip, deja numirė. O OSM tikrai
labai norėčiau panaudoti, gal Open Mapping Kit? Apie jį dabar galvojam ir
Tanzanijoj, bet kol kas neįsigilinau į jį. Tai jei yra turinčių patirties,
inputas LABAI welcome :) ir kiti option'ai, aišku, irgi

O dėl Mariaus ir Tanzanijos - čia automatizavimo klausimu? Labai įdomu -
kas tas Marius? :)

Ačiū!!
Eglė