[Talk-lt] OpenStreetMap bendravimo kanalai Lietuvoje

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Mon Apr 3 09:08:55 UTC 2017

> Šiaip tai Google Groups neblogai veikia kaip forumas ir kaip sąrašynas, bet
> bent jau man asmeniškai Google Groups kaip forumas yra gan prastas, nežinau
> ar kas nors juo naudojasi.

  Čia reikėtų paminėti vieną detalę, kad tiek sąrašynai, tiek
dabartinis OSM forumas sukasi OSM infrastruktūroje ir prižiūrimas OSM
adminų. T.y. mes niekaip neįtakojame pasirinktos programinės įrangos.
Jei norėtume daryti kažką savo, tai prarastume dabar turimą nieko
nedarant gaunamą priežiūrą. Jei išsikeltume į savo infrastruktūrą (ar
naudotume google priemones), tai kaip ir galėtume dėti bet ką bet
kaip, bet tada reikėtų patiems prisižiūrėti ir jau nebūtų trivialu
rasti Lietuvai specifinius bendravimo kanalus. Dabar gi gan greitai
OSM vikyje galima rasti nuorodas į bendrą forumą (ir jame rasti
Lietuvos grupę) ir sąrašynus (ir ten vėlgi rasti Lietuvos grupę).

  Žodžiu bent jau aš atsargiai žiūrėčiau į problemų sprendimą savo
programinės įrangos diegimo keliu.

  Ta prasme „šiaip tiesiog kažką įdiegus“ problema neišsispręs. Tiek
forumas, tiek facebook turi savo specifiką, todėl tai nėra bijekcija,
žinutės 1 prie 1 nesikonvertuoja iš vieno kanalo į kitą. Taigi
reikalingas kažkoks kitas sprendimas. Ir nežinau, ar variantas visas
žinutes vienaip ar kitaip automatiškai transliuoti per visus kanalus
yra labai geras... Bet čia tik mano nuomonė.

  T.y. kiekviename naujame kanale (forume, FB) turi atsirasti bent
vienas žmogus, norintis tą kanalą prižiūrėti. Ar turime tokių
savanorių?

--
Tomas