[Talk-lt] Užtvankos

Aidas Kasparas a.kasparas at gmc.lt
Fri Dec 28 19:13:06 UTC 2018

On 2018-12-28 20:28, Tomas Straupis wrote:
>   Bet aš nenoriu U formos pylimo :-) Man reikia užtvankos (plačiąja
> prasme - su pylimais) linijos, kuri dažniausiai bus daugmaž tiesi :-)
> Konkrečiai Kauno HE atveju - nereikalingi niuansai apie tai, kad yra
> gelžkelis, kuris kažkur aukščiau, kažkur žemiau už lygiagrečiai
> einantį automobilių kelią (tam yra izolinijos/horizontalės). Reikia
> žemėlapio skaitytojui maksimaliai paprastai perduoti informaciją (gal
> net smulkiame mastelyje) - čia yra užtvanka - vietovėje aiškiai
> matomas objektas, tinkantis orientacijai.

Nu, aš prastas turistas, bet vietovėje aš greičiau pastebėsiu betonu
sustiprintą krantinę, negu nustatysiu, ar tai užtvanka, ar šiaip pylimai
supilti, kad trumpesnį tiltą reikėtų statyti.

>   O tai nesigaus kaip dabar yra (ypač Kaune) - reljefas bandomas
> vaizduoti ne pagal paskirtį panaudotais cliff'ais, kai realiai tai yra
> aukščio informacija, ją turėtų perteikti izolinijos/horizontalės? T.y.
> papildomas sluoksnis, generuotas iš DEM, o ne į OSM sukrauti duomenys.

Nu, čia jau kaip pažiūrėsi. Aš žymiu cliff ten, kur skardis tik iš
vienos pusės ir norint praeiti reikia tai daryti ketveriomis arba su
alpinistine įranga. Ir greitai užmetęs akį į
http://overpass-turbo.eu/s/EOs nerandu, kur šito kriterijaus neatitiktų.
Yra geresnis tag'as tam -- naudojam geresnį. Žymėjimo Kaune gaunasi
<100KB, jis yra OSM DB ir apdorojamas paprasčiau už rastrinę aukščio
info, kurios OSM'e nėra.

--
Aidas Kasparas