[Talk-lt] Užtvankos

Mindaugas snaiperiui at gmail.com
Sun Dec 30 15:28:21 UTC 2018

Laikas nuo laiko uzmetu akys i old.meteo.lt meniu->hidrologine informacija.
Dideliu svyravimu Kanuo mariose nematau. Tiesa, gal to priezastis, kad
artimiausias vandens lygio matuoklis Kauno mariose yra ties Darsuniskiu.
Per paskutinius kelis metu vanduo svyravo 4.23 - 5.38 ribose, o Nemune ties
Kaunu -1.57 - 1.98 ribose. Nors kazkokie istoriniai minimumai maksimumai po
grafiku yra kur kas platesnese ribose.

Mindaugas