[Talk-lt] Kelių koncentracija

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Thu Jan 11 09:51:30 UTC 2018

2018 m. sausio 11 d. 11:22, Paulius Zaleckas rašė:
> O galima placiau apie tuos Kauno tertiary kelius, uzmesciau aki kas ten nutike.

  Automatinis koncentracijos aptikimas turi vieną pliusą - tai daugmaž
objektyvus rodiklis. T.y. jis koncentraciją skaičiuoja taip pat visoje
Lietuvoje.
  Ten, kur aptinkama aukščiausia koncentracija, pažiūriu, ar tai
logiška, t.y. ar tikrai tai yra svarbios transporto arterijos, ar ne.
Tokiais kriterijais remiantis kyla klausimų, ar tikrai šitie keliai
yra tertiary:
  https://openmap.lt/#m/15.68/54.92009/23.93699/0/0/
  Turiu omeny tarkim Gaižiūnų ir Lozoraičio gatves.

  Tai nebūtinai yra problema. Aš visiškai nesiorientuoju Kauno
keliuose, tai gal rimtai tos gatvės yra žinomi ir naudojami
pravažiavimai. Tiesiog ortofoto jie panašūs į smulkius kelius.
Lozoraičio gatvė netgi ne pravažiuojama (akligatvis). Taigi klausimas,
ar maršrutizatorius turi stengtis praleisti maršrutą per šias tertiary
gatves, ar visgi turėtų naudoti aplink esančias didesnes gatves.

  Panašus klausimas su tertiary keliais čia:
  https://openmap.lt/#m/14.23/54.94096/23.83575/0/0/
  ar tikrai per šias gatves turėtų būti kreipiami transporto srautai?
  (akivaizdi klaida - čia yra tertiary trūkis:
https://openmap.lt/#m/18/54.93866/23.83042/0/0/)

--
Tomas