[Talk-lt] Kaunas

Aurimas Fišeras aurimas at members.fsf.org
Sun Sep 2 10:41:06 UTC 2018

Sveiki,

2018-09-02 12:38, Mindaugas rašė:

> Man ši problema (o gal ne problema) primena Biržų RP
> https://www.openstreetmap.org/#map=14/56.2449/24.7208
Biržuose ne taip ekstremalu, žemėnaudos plotai nėra prijungti prie
pastatų, kaip dabar padaryta Kaune.
Jei landuse nebūtų prijungta ir prie kelių (bent residential,
unclassified ir aukštesnio lygio), kurie išskaidyti mažomis atkarpomis,
tai, manau, būtų pats tas tarp detalumo ir patogumo.

O šioje Biržų rajono vietoje žemėnauda tokia sudėtinga dėl to, kad čia
smegduobių kraštas. Kiekvienas nedidelis „miškas“ ar „vanduo“
greičiausiai yra viena ar kelios susijungusios įvairaus senumo smegduobės.

Iš esmės, manau, kad žemėnaudą (įskaitant virtualią – residential,
industrial, etc.) jungti prie pastatų dalių, ar kelio atkarpų yra per
ekstremalu. Apsunkina ne tik atvaizdavimą, bet ir redagavimą.

Kauno atveju, įtariu, kad tie miškeliai tarp namų yra tiesiog seni
pavieniai medžiai (natural=tree ar natural=tree_row), kurių lapijos
ortofoto atrodo, kaip miškas.
Manau, kad visiškai pakaktų didelio residential ploto, kuriame būtų
paprasti pastatai, natural=tree,tree_row, galbūt vietom natural=wood.

Aurimas