[Talk-lt] 6200 lankytinų vietų!

Tomas Straupis tomasstraupis at gmail.com
Wed Apr 17 18:09:24 UTC 2019

2019-04-17, tr, 20:55 Eduardas Kriščiūnas rašė:
> Nesupratau ar čia aprašei norus, ar tai jau turėtų veikti. Man neveikia.

  Aprašiau MINTĮ, kaip tai galėtų veikti ateityje. „mintį“ - reiškia
dar reikia prisėsti ir galvoti, o tada jau suprogramuoti (čia
paprasčiausia dalis). Pvz. jei perjungimas tarp feature ir ortofoto
yra viršuje dešinėje - kas pradžioje rodoma apačioje dešinėje?
Kiekvienas openmap.lt narys, mano galva, galėtų turėti savo spalvų
kodavimą, kad iš karto jaustųsi, kur pataikėme. Bet čia patenkame į
dalyką, kad kai kurie žemėlapiai yra gan monochromiški (tarkim
dviračiai, craftbeer), todėl jiems tinka bet kuri spalva, kaip teminė,
o kiti yra labai spalvingi (tarkim places), todėl jiems reikia
neutralios spalvos (tarkim juodos). Ir t.t. ir pan. ir dar kelios
kitos detalės. Žodžiu bandoma spręsti kompleksinę problemą, o ne
kiekvieno žemėlapio atskirai.

  maps.vilnius.lt yra puikus žemėlapis, bet openmap.lt turi (mano
galva) kitą taikymą. Jau dabar pusė naudotojų yra iš mobilių
įrenginių, taigi orientuojamasi į minimalistinius valdiklius (tai ypač
jaučiasi places.openmap.lt). Taipogi toks dyyyyydelis perėjimas tarp
sluoksnių, kaip yra Vilniaus žemėlapyje irgi netinka pagal dabartinę
MANO mintį. „Mano“ paryškinau, nes galutinis variantas turėtų būti
pagal VISŲ (daugumos pasisakiusių) mintį.

  Tik sakau, aš labai labai labai nenoriu padaryti mega super
žemėlapio, kur turime milijoną mygtukų, milijoną sluoksnių, milijoną
visokiausių super duper galimtybių (matuoti atstumus ir pan.). Mano
galva žemėlapis turi turėti minimalų kiekį valdiklių, sluoksnių ir
rodomų objektų (pagal taikymo grupę, na, išskyrus topografinį
žemėlapį). Galbūt vėliau galima padaryti kažkokį mažą (gal net slaptą)
valdiklį, kuris įjungia „mega-super-duper“ funkcionalumą - galimybę
įjungti bet kurį sluoksnį, bet tai neturėtų būti rodoma paprastam
naudotojui pagal nutylėjimą.