[Talk-lt] 6200 lankytinų vietų!

Eduardas Kriščiūnas edas at katalogai.net
Wed Apr 17 18:50:39 UTC 2019

Nematau prieštaravimų. Jei techniškai įmanoma, vartotojams galima
įjungti tam tikrus sluoksnius ir taip sukurti „temas“, o jose, pvz.
išvyniojant mygtuką „papildomi sluoksniai“ suteikti galimybę išsikelti
dar ką nors.

Mano akcentas, kad nesvarbu kokios bus kiekvieno sluoksnių rinkinio
spalvos, bet kad būtų galimybė SUŽINOTI apie kitų sluoksnių ar žemėlapių
egzistavimą. Juk dabar tik adeptai žino apie places ir tik Kūrėjai –
apie craftbeer ir pan.

Vilniaus žemėlapių vizualus pateikimas MKN, yra nekoks, bet ten bent jau
galima nesunkiai rasti įvairias temas ir susijungti reikiamus
sluoksnius. openmap.lt to kol kas nėra.
Manau, kad paties minimame dešiniame apatiniame kampe ar bet kur kitur
gali būti išsivyniojantis mygtukas su kitų galimų žemėlapių linkais,
kurie atsidarytų atskiroje kortelėje. Jis gali būti ir visai mažas.
Svarbu, kad jis būtų.