[Talk-lt] Upių pavadinimai virš vandens telkinių

Mindaugas snaiperiui at gmail.com
Sun Mar 31 16:06:47 UTC 2019

Gal aš kažko nesupratau. Pacituosiu ne eilės tvarka:

>   Taip, aš jau rašiau, kad tai nesudėtinga padaryti PostGIS'e, kokia
> st_difference turėtų puikiai susitvarkyti.

>   Taigi net sukėlus waterway:name => name, upės vektoriaus padalinimas
> vis tiek bus, tik kad bus pridėta kita žyma, tarkim
> waterway:virtual=yes.

Jei postgis nesunkiai moka atpažinti, kad tam tikra upės dalis yra po
ežeru, kodėl iš viso kalbame apie kažkokius specialius žymėjimus -
vektoriaus padalinimą, waterway:virtual=yes ir pan. Kodėl neužtenka
ant visos upės turėti vien tik water=river/stream, name=x? Lai
kaladėlių gaminmo kodas atsikerta tuos upės gabalus kur upė eina per
ežerą ir jei dėl patogumo to reikia, tai pas save atmintyje ir
prisideda tuos waterway:virtual=yes. Jie vėliau gali išvirsti į
pavadinimo nerašymą, arba rašymą arba dar ką nors, ką benuspręstume.

> Upę kurti pagal name žymas yra tikrai plastelininė logika (nes ...

O yra koks nors geresnis būdas (neskaitant nenaudojamo relation)? Kai
bandžiau palyginti su geoportal duomenim ir gauti koks procentas upių
yra padengtas OSMe, tai to plastelino daug prilipdžiau.

> Pabandžiau patikrinti po 5 random vietas:
Rusija/Karelija - visur epė su pavadinimu eina per ežerą;
Suomija/Karelija - visur upė nutrūksta vos įtekėjusi į ežerą (pas juos
gana dažnai tos protakos pavadinimų neturi, tai net sunku rasti, kad
tokiu pačiu pavadinimu įtekėtų ir ištekėtų)
Tai matyt praktika nėra vienoda.

Mindaugas