[Talk-lt] Pastabos Kaune

Paulius Masiliūnas paulius007 at gmail.com
Thu Mar 26 17:07:24 UTC 2020

Tam kaunas.lt puslapyje kur aš minėjau ir kur tu atradai, tai visi
brėžiniai būna pasiekiami kelis mėnesius, poto lieka tik pranešimas apie
tuos projektus, bet visos nuorodos būna paslėptos, bet jei google
panaudoji, gali atrasti tas nuorodas, nes fiziškai tų dokumentu niekas
neištrina.
Tad jei dažnai lankysies tam kaunas.lt puslapyje tai pamatysi visus
brėžinius ir projektus, senesnius projektus jau sunkiau randami.