[Talk-lv] RĪĢIS imports un argumenti "par"

Aleksejs Mjaliks lists at keeper.lv
Sun Aug 9 10:21:18 BST 2009

On 2009.08.03, at 22:40, Gints Polis wrote:

> der pieminēt kad visi ASV ĢIS dati ir "public domain"
Manuprāt, pašvaldībai no šī ne silts, ne auksts, ka kaut kādā
aizokeāna zemē ĢIS dati ir publiskais domēns. Šo argumentu varētu
pielietot, ja mēs mēģināt, kāda mums labvēlīga LR likuma pieņemšanu.
Man mērķis ir uzsvērt, ka projekta attīstībā ņem dalību arī dažāda
valstiskas un nevalstiska organizācija, nevis citu valstu likumu
specifiku.

> un šobrīd norit darbs pie šīs informācijas....
Un ko es uzrakstīju? :)

> no visiem juridiskiem ierobežojumiem nekad nesanāks. Varbūt: - ar
> "Public domain" licenci?
Ja nemaldos, tad publiskais domēns nav nekāda license, bet gan
apzīmējums intelektuālajam īpašumam, kas faktiski nevienam nepieder.
Bet piekrītu, domu visdrīzāk vajadzētu pārformulēt.
Un vispār interesanti, vai LR likumdošanā ir tāds "publiskais domēns"
vai līdzīgs jēdziens?

> informācija, kuras izmantošanu neviens nekontrolē un kas ir publicēti
> ar Creative Commons licenci
> (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0/)
Piekrītu, par CC jāpieraksta.

A.