[Talk-lv] OSM, CCBYSA un datu avoti

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Mon Aug 10 22:58:21 BST 2009

Man šķiet, ka tas nosacījums par publisko domēnu ir izskanējis vairāk
tāpēc, ka pašvaldības par tādu CC BY SA nav ne dzirdējušas un drošvien
bez nopietnas juristu konsultācijas negrib ne dzirdēt. Ja var piedāvāt
viņām datus izlaist zem šīs licenses - tas būtu kolosāli. Ja nemaldos,
Vācijas pašvaldības un valdība tieši arī tā dara. Viņu dati tiek likti
ar source=Rīgas dome un tamlīdzīgi.

Man šķiet, ka vajadzētu kādam labam atvērto standartu draugam/juristam
iztulkot CC BY SA 2.0 pamatprincipus (nu tā lapa for dummies) un
juridisko tekstu latviski. Tad varētu droši iet un piedāvāt
pašvaldībām. Tas būtu krietni pārliecinošāk.

Tas gan drusku iebremzētu vēstules nosūtīšanu, bet labāk ar vienu
šāvienu trāpīt mērķī, vai ne tā?

Lai sokas,
Pēteris.

otrdiena, 2009, 11 augusts 00:20 lietotājs Aleksejs
Mjaliks<lists at keeper.lv> rakstīja:

mortigi tempo
Pēteris Krišjānis