[Talk-lv] RĪĢIS imports un argumenti "par"

Rich richlv at nakts.net
Mon Aug 17 13:51:22 BST 2009

On 2009.08.16. 19:06, Peteris Krisjanis wrote:
> Vēstules otrais variants no manis OpenDocument formātā. Lietas, kas ir jāizdara:

man fails atnaaca.

> * Jāizvēlas kurš pārstāvēs mūs - tā vārdā arī vēstule jāraksta (ieliku
> Vārds Uzvārds pagaidām);
> * Labākam ieguvumu uzskaitījumam - centos sapakot vienā rindkopā, bet
> šķiet haotiski - tur derētu varbūt arī pāris prezentāciju tipa
> izdrukas;
> * Centos skaidrāk izteikt juridisko pusi, bet varbūt kādam ir iebildumi;

bishbish pamainiiju, sho to pakomenteeju. ja piekriitat, varu meegjinaat
licenceeshanas lietas novienkaarshot.
kaapeec ? lai lasot cilveeks nesaaktu klaniities un neaizkrautu mailu
aatri ciet. ja atbildee prasiis skaidrojumu, to jau var precizeet veelaak.

veel man ienaaca praataa, ka varbuut to 'apkaimes' par piesiet klaat un
piedaavaat osm kaa baazi un iesaistes kanaalu... bet varbuut tas arii
buus par daudz pirmajaa mailaa.

> Šobrīd LAKA mēģina caur RD kontaktiem noskaidrot, kā piekļūt pie
> vajadzīgajiem cilvēkiem pa taisno.

ok, arii doma.
starp citu, milzu paarsteigums man pat nebuutu, ja kaads no rd
attiistiibas depa jau sho visu monitoreetu - lai gan varbuut netipiski,
bet nu varbuut kaadam tur patiik daraamais darbs ;)

aa, un veel kas... mees te visi kopiigi darbojamies un esam dazhaadi.
tas ietver arii to, kaa mees uztveram dazhaadus tekstus. meegjinaasim
buut pieklaajiigi vienmeer, mkay ? :)