[Talk-lv] Neiezīmētie ceļi

Rich richlv at nakts.net
Wed Aug 19 10:58:54 BST 2009

On 2009.08.19. 12:55, Ilmārs Mārsils wrote:
> Man te ir tāds priekšlikums, ka neiezīmētos ceļus varētu iezīmēt
> abstrakti, t.i., ja zin, ka kāds Vnnnn ceļš iet caur tādām un tādām
> apdzīvotām vietām, tad vienkārši iekš Josm vai Potlach ar taisnām
> līnijām tās apdzīvotās vietas savieno.
> Vēlāk tos varēs kāds salabot iezīmējot attiecīgos līkumus saskaņā ar
> sava GPS rādījumu.

paraadaas jau ieprieksh mineeta probleema. ja es paarvietojos un luuru
osmaa, skatos - "aa, taads celjsh jau ir, tur nav jaabrauc". vai arii
pirms tam paskatiijos, ka taads celjs ieziimeets, attieciigi braucot
nerakstu treisu. taadas taisnaas liinijas tomeer ieteiktu neziimeet.

> Starp citu kā man savu HTC TyTN ar windows mobile 6 varētu piespiest
> ierakstīt gpx failus? Varbūt ir kādas par brīvu programmas?

paskaties, kaados formaatos jamais var logot. gan jau kaadu no tiem ar
gpsbabel var konverteet uz gpx. btw, jaunaakaas josm versijas tagad var
importeet arii nmea pa tiesho.

> Plus vēl taisos mašiņai nopirkt navigācijas iekārtu, tipa TomTom vai
> Becker, nu kādas tur viņas ir. Varbūt varat ieteikt kādu jēdzīgu modeli
> kurā varētu lādēt iekšā caur datoru OSM informāciju, vai iegūt gpx
> trackus, ko vēlāk augšupielādēt iekš OSM?

domaaju, ka ar gpx paliidzees gpsbabel atkal, tikai ir veerts notesteet,
vai maak konverteet konkreetu formaatu.