[Talk-lv] Latvijas ostas - AIS

Felikss Delle felikss at dss.com.lv
Wed Jun 30 14:08:54 BST 2010

Labdien visiem!

Esmu jauns lietotājs un izmantoju vienu no kuģu automātiskās identificēšanās sistēmām AIS (Automatic Indetification of Ships)  – www.vesseltracker.com<http://www.vesseltracker.com>. Ar to varam kontrolēt kuģu ienākšanu un iziešanu no ostām. Ir sabiedrība, kas kolekcionē kuģu foto uz šinī vietnē ar tām dalās, vērtē,  u.t.t.   Sistēmā iepriekš izmantoja Bing kartes, bet tagad OSM kartes. Tāpat informāciju par kuģiem var uzlikt uz Google Earth.
Vesseltracker ir maksas pasākums, bet ja nav nepieciešama informācija par kuģiem konkrētajā brīdī un ir OK to redzēt ar 2-24h nobīdi, tad var lietot par velti.

OSM Latvijas ostas izzīmētas ļoti aptuveni. Es varētu savākt datus fiziski tās apmeklējot tas , jo mūsu uzņēmums strādā visās Latvijas ostās.

Rīt būšu Skultes ostā , kas OSM kartēs atrodas Zvejniekciemā, bet fakstiski nav iezīmētā. Tur jau no 2008.gada ir jauns mols ar piestātni u.t.t.

Pieredze labot kartes man vēl nav, bet varu uztaisīt GPX failu/s un savākt citu info piem. ostas piebraucamos ceļus un ostas iekšējos ceļu, lai vēlāk tos izmantotu.
Pats lietoju HTC TouchPro2 viedtelefonu (OS Windows Mobile 6.5) + GPS softu TRACKY 3.4.4. (www.TrackThisOut.com<http://www.TrackThisOut.com>).

Varbūt, kāds no pieredzējušiem kolēģiem vēlas piebiedroties uz atbraukt līdz, lai viss sanāk korekti. No Rīgas izbraukšu ap 09:00.

Man ir pieejams ir Skultes kokostas rekonstrukcijas projekts, kuru varu iegūt to projekta īpašnieka. Tas nav ortofoto, bet precīza informācija papīra formātā.

Ar cieņu,

Felikss Delle
felikss at dss.com.lv<mailto:felikss at dss.com.lv>