[Talk-lv] Latvijas ostas - AIS

Rich richlv at nakts.net
Wed Jun 30 14:41:03 BST 2010

Felikss Delle wrote:
> [...]
> par kuģiem konkrētajā brīdī un ir OK to redzēt ar 2-24h nobīdi, tad var
> lietot par velti.
>
> OSM Latvijas ostas izzīmētas ļoti aptuveni. Es varētu savākt datus
> fiziski tās apmeklējot tas , jo mūsu uzņēmums strādā visās Latvijas ostās.
>
> Rīt būšu Skultes ostā , kas OSM kartēs atrodas Zvejniekciemā, bet
> fakstiski nav iezīmētā. Tur jau no 2008.gada ir jauns mols ar piestātni
> u.t.t.
>
> Pieredze labot kartes man vēl nav, bet varu uztaisīt GPX failu/s un
> savākt citu info piem. ostas piebraucamos ceļus un ostas iekšējos ceļu,

ljoti jauki - laipni aicinaats barinjaa :)
varbuut ir veerts apspriest piedaliishanos ceesu mapping party, jo tur
buus noteikti iespeeja praktiski paskatiities, kaa straadaa dazhaadi
editori un kaa sho informaaciju var dabuut iekshaa kartees.

tajaa lapaa es tikai ar aareejo mekleeshanu gan atradu kaut kaadas
kartes, diezgan apsleepti tur viss laikam.

> Pats lietoju HTC TouchPro2 viedtelefonu (OS Windows Mobile 6.5) + GPS
> softu TRACKY 3.4.4. (www.TrackThisOut.com <http://www.TrackThisOut.com>).
>
> Varbūt, kāds no pieredzējušiem kolēģiem vēlas piebiedroties uz atbraukt
> līdz, lai viss sanāk korekti. No Rīgas izbraukšu ap 09:00.
>
> Man ir pieejams ir Skultes kokostas rekonstrukcijas projekts, kuru varu
> iegūt to projekta īpašnieka. Tas nav ortofoto, bet precīza informācija
> papīra formātā.

perfekti, ja vien iipashniekam ir tiesiibas sho informaaciju izplatiit ;)
ja jaa, tad gan jau sheit kaads paliidzees dabuut to informaaciju
iekshaa kartee.