[Talk-lv] living_street pagalmos

Vitaly Bolshakov v.bolshakovs at gmail.com
Mon Mar 14 11:28:05 UTC 2016

Sveiki!

Manuprāt pagalmu ceļus arī ir jāatzīmē kā highway=service. Jo tas ir tags
paredzēts piebraucamiem ceļiem, un pēc būtības gandrīz visi pagalmu ceļi
ir vienkārši dzīvojamu ēku piebraucamie ceļi. Proti - ja uz šiem ceļiem
darbojas dzīvojamas zonas ceļa zīme, tad papildus pie "highway=service"
var pielikt "living_street=yes".

Gadījumā, ja ielai ir nosaukums, un tai ir augstākā nozīmē, tad tā jau ir
"residential" vai "living_street" (ja ir dzīvojamas zonas zīme).

Problēmas ir dažos padomju dzīvojamos masīvos. Tur nevar saprast, kur ir
tā iela, bet kur ir piebraucamais ceļš, jo tie ir vienādi gan pēc izskatā,
gan pēc nozīmes. Piemēram:

Džohara Dudajeva gatve vai Marsa gatve - tur to ielu var izdalīt ļoti
nosacīti, un tā būtiski neatšķiras no citam blakus pagalmu ceļiem.

Bet protams citās vietās tā robeža ir izteiktākā. Piemēram šeit (
http://www.openstreetmap.org/#map=17/56.93816/24.20163 ) ir "maģistrālas"
gatves (dzīvojamas zonas ielas), un parēji pagalmu ceļi.

Protams, tas ir tikai mans skats un viss ir diskutabls.

Ar cieņu, Vitālijs