[OSM-talk-nl] Even voorstellen...

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Wed Apr 4 13:08:44 UTC 2007

> Dat was ik dus :-)

goed bezig, kan ik mijn huis ook terug vinden :)

> Ik heb de snelweg opnieuw gedaan omdat er al een trace liep met om de 1
> a 2 km een node zonder tags en in willekeurige richtingen voor de
> segmenten, deze heb ik weggehaald en vervangen door de dubbele,

had ik gezien, wou ik nog doen, maar hoeft niet meer, dank u.

> getaggede en juiste richtingen voor beide weghelften. Het enige wat er
> mis kan zijn is dat er nog ergens wegen staan met een speedlimit tag,
> dit moest maxspeed zijn en ben ik bezig te vervangen als ik ze tegen kom
> :-)
>
> Het stuk van de A1 richting Duitsland is echter niet van mij maar
> aangezien daar niets mis mee was heb ik die mooi laten staan en de A35
> er aan vast geknoopt.

Dat stuk was van mij.
waar de A35/A1 richting A'dam overgaat in de A1 had jij de weg aangemerkt
als op/afrit, ik zie dit liever gewoon als highway, komt meer overeen met
de werkelijkheid mijns insziens. Wat vind jij?