[OSM-talk-nl] Even voorstellen...

Berend Dekens cyberwizzard at sportlaan.adsl.utwente.nl
Wed Apr 4 13:59:21 UTC 2007

Sander Hoentjen wrote:

> goed bezig, kan ik mijn huis ook terug vinden :)

> had ik gezien, wou ik nog doen, maar hoeft niet meer, dank u.

> Dat stuk was van mij.
> waar de A35/A1 richting A'dam overgaat in de A1 had jij de weg aangemerkt
> als op/afrit, ik zie dit liever gewoon als highway, komt meer overeen met
> de werkelijkheid mijns insziens. Wat vind jij?

We hebben het over de splitsing aan de kant van Deventer op de A1 toch?
Dus nadat de A1 en A35 dezelfde weg worden en vervolgens weer uit elkaar
gaan? Technisch gezien blijft het een link lijkt me aangezien de
originele weg door blijft lopen en de A1 genomen kan worden door de
rechter (splitsende) rijstrook te pakken. Ik zal de volgende keer is
opletten of er een bordje staat dat het een autosnelwegsplitsing is,
staat die er dan zijn het 2 snelwegen en anders is het een snelweg met
een afrit :-) Overigens ziet het er op Google Maps er uit als een
afrit.. maar diezelfde kaart maakt ook geen onderscheid tussen zandpad
en 80km wegen dus das ook niet echt een exacte richtmeter...

Berend