[OSM-talk-nl] Even voorstellen...

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Wed Apr 4 20:33:29 UTC 2007

On Wed, 2007-04-04 at 15:59 +0200, Berend Dekens wrote:

> We hebben het over de splitsing aan de kant van Deventer op de A1 toch?
> Dus nadat de A1 en A35 dezelfde weg worden en vervolgens weer uit elkaar
> gaan? Technisch gezien blijft het een link lijkt me aangezien de
> originele weg door blijft lopen en de A1 genomen kan worden door de
> rechter (splitsende) rijstrook te pakken. Ik zal de volgende keer is
> opletten of er een bordje staat dat het een autosnelwegsplitsing is,
> staat die er dan zijn het 2 snelwegen en anders is het een snelweg met
> een afrit :-) Overigens ziet het er op Google Maps er uit als een
> [...]
Ja daar heb ik het over.. ik dacht dat daar zo'n wit/groen bordje stond,
maar nu breng je me aan het twijfelen :) Je hoeft in ieder geval niet in
te voegen nadat je erop bent gegaan. En je kunt prima met 120 door die
bocht ;)
Anyway, data blijft dubbel staan. Wil je eens kijken of jij hetzelfde
hebt?