[OSM-talk-nl] locatie-update mapping parties

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Sun Apr 8 20:45:27 UTC 2007

Zoran Kovacevic schreef:
> Den Haag mapping party komt dichterbij en we hebben nog geen def.
> locatie! Hier een update van mijn vorderingen:
>
> Twee opties:
>
> 1. Ik ben in contact met een hostel in Den Haag.
> 2. Toezegging gehad van een ecologische gemeenschap.

Klinkt goed. Hoe liggen de locaties ten opzichte van het centrum? Ik
neem aan dat we daar gaan beginnen.

Wat moet er verder nog gebeuren als voorbereiding? Ik heb al even
gekeken naar een indeling zoals die gemaakt was voor Amsterdam
(Image:AmsterdamDivision.jpg op de wiki). Werkte dat goed? Ik kan een
dergelijke indeling van het centrum van Den Haag ook uploaden naar de
wiki, als dat nuttig is.

tot zaterdag!
Eugene