[OSM-talk-nl] update vrijgeven van NWB

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Thu Apr 12 11:36:06 UTC 2007

De servicedesk van AGI (Rijkswaterstaat) schrijft:

===

Op dit moment mogen wij het NWB niet uitleveren aan derden.
Wij moeten de besluitvorming van de Minister afwachten en daarna onder kan
onder voorbehoud het NWB worden verstrekt. Welke voorwaarden daaraan
gekoppeld worden is bij ons nog niet bekend.
Ook weten wij nu nog niet of Openstreetmap onder dit voorbehoud valt.
Ik verwacht niet dat wij voor het eind van de maand hierover uitsluitsel
hebben.
Mocht dit wel eerder zo zijn dan zal ik u daarover informeren.

===

Iemand met contacten in politiek? Of afwachten?