[OSM-talk-nl] voorbereidingen den haag mapping party

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Fri Apr 13 08:20:16 UTC 2007

Morgen dus!
http://www.openstreetmap.nl/archives/13-Update-Den-Haag-mapping-party.html

Niet vergeten:
- zonnebrand
- fiets/schoenen/auto
- laptop
- download voor de zekerheid alvast Den Haag in JOSM
- geladen GPS
- batterij/oplader
- ...

(ik heb net de 8 spare GPS-en van Floris binnen, hangen aan de lader en
gaan mee)

Ik heb niets geregeld met lunch en drankjes ben ik bang :S

Ik neem een koffiezetapparaat en koffie mee en een waterkoker. Ik stel
voor dat iedereen z'n eigen lunch meeneemt (of haalt). Avondeten kan dus
in Hagedis en is gereserveerd voor 10 man.

@jeroen: check jij of avondeten van DP budget kan (aangezien we geen
kosten voor de ruimte hebben)?

Is het nog handig om nummers uit te wisselen? Ik wil anders wel als hub
fungeren. Wellicht is het handig om nog een fallback nummer te hebben,
voor het geval ik op ben.

Tot (over)morgen!

Zoran
--