[OSM-talk-nl] N44 waarom geen Motorway

Remco van Zuijlen remcovz at xs4all.nl
Tue Apr 17 08:46:56 UTC 2007

On Tue, Apr 17, 2007 at 01:24:20AM +0200, Stefan de Konink wrote:

> Vraagje waarom wordt de N44 als primary neergezet en de A44 als motorway?

nu we het er toch over hebben, waarom is de N11 neergezet als motorway, en
niet als primary?

het is geen autosnelweg. Misschien lijkt het er wel heel erg op (afritten,
etc), maar is het niet. Ik heb er nog nooit gereden, maar ik zag het op de
osmarender kaart. Mijn inziens zou de N11 (van de A12 bij gouda naar de A4
bij Leiden) ook getagd moeten worden als primary.

Als degene die dit leest, of anderen die bekend zijn met die weg, het kan
aanpassen zou dat mooi zijn :)

Remco

--
Remco van Zuijlen <remco at xs4all.net>

Hi! I'm a .signature virus! copy me into your .signature file to help me spread!