[OSM-talk-nl] Nieuw in Leiden

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Sat Aug 4 23:08:52 UTC 2007

On Sun, 5 Aug 2007, daan wrote:

> Ook las ik over een meeting in Leiden en dat deze helaas niet door kon
> gaan. Mocht er nog interesse bestaan, wil ik me er wel voor inzetten zoiets
> te organiseren.

Ik denk dat je voornamelijk de voetpaden en fietspaden in Leiden een moet
gaan tracken. Aangezien de wegenkaart data momenteel van AND wordt
geimporteerd. Wat er nu staat van Leidschendam, Voorschoten tot Leiden heb
ik onderandere gedaan.

Wellicht zou je ook eens kunnen kijken naar de fietspaden richting Alphen
a/d Rijn. Ik denk niet dat die op de AND kaart zullen staan.

Stefan