[OSM-talk-nl] beginnersvraagje over rendering

Rik van der Helm rik at the-quickest.com
Wed Aug 15 12:30:12 UTC 2007

On Wed, 15 Aug 2007 14:22:33 +0200, "Rik van der Helm"
<rik at the-quickest.com> said:

> Voor de Mapnik layer duurt het tot de volgende planet dump (elke
> woensdag),

Het is nu woensdag en ik zie nog steeds niks. Of gebeurt dat pas komende
nacht ?

> voor de Osmarender layer moet je zelf een render-aanvraag doen,
> bijvoorbeeld op http://www.informationfreeway.org/
> (inzoomen naar level 12, ctrl+click op de betreffende tiles).
> Dan heb je als je geluk hebt na 15-30 minuten een nieuw tegeltje.

Bedankt voor de aanwijzing. Helaas levert ook dat helaas niks op.

Nog andere ideeen, goede suggesties ? Ik heb bv gisteren het wandelpad
van Edam naar Monickendam over de Markermeerdijk ingelopen. Heb het
getagged als highway=footway. Een paar dagen gelden heb ik van
Monikkendam naar Amsterdam het fietspad over de Markermeerdijk getagged
als highway=cycleway.

Alvast bedankt, Rik