[OSM-talk-nl] AND conv: NL onder water?

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Wed Aug 15 19:28:00 UTC 2007

Martijn van Oosterhout schreef:

> Ik zou eigenlijk voorstellen om in de eerste instantie dingen zoals
> kustlijnen en riviergrenzen acterwege te laten. Die zijn niet de
> werelijke doel en kunnen altijd later gedaan worden.

We hadden al eerder bedacht dat we de het geheel mogelijk in
verschillende projecten wilden opdelen: wegen, kust-/landlijn, spoor,
waterwegen, landgebruik. We zullen moeten bepalen welke opdeling in
projectjes we willen.
Maar om onderdelen eerst achterwege te laten, lijkt me een minder goed
plan. Want voor dat je het weet komt hier ook weer het "van uitstel komt
afstel" syndroom om de hoek kijken.

groet,
Henk