[OSM-talk-nl] Doodlopende weg aan 2 van de 3 uiteinden?

koko huybkoen at gmail.com
Mon Aug 20 18:07:27 UTC 2007

Hoi,

Ik ben bezig met het op OSM zetten van Zonhoven (B) en hier kom ik het
volgende tegen:

We hebben een straat in een T-vorm (de Mezenstraat). Aan de 'onderkant'
kan je deze straat inrijden om vervolgens in een doodlopende straat
terecht te komen. Als ik echter met JOSM van deze 3 takken een weg wil
maken, dan geeft hij aan dat er een unordered weg staat. Deze wil hij
het liefst niet uploaden. Hoe kan ik dat oplossen?

Dan is er nog iets dat ik niet opgelost krijg. Soms hebben we hier een
weg waarvan enkele nummer (huizen dus ook- niet aan die weg liggen maar
in een zijweg. Nu heeft deze zijweg toch dezelfde naam en is ze
doodlopend. Hoe kunnen we dit het beste aangeven in (J)OSM?

Alvast bedankt!

koko