[OSM-talk-nl] Zijn wij zeker van de AND conversie?

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Tue Aug 28 19:22:14 UTC 2007

On 8/28/07, Freek <freek_osm at vanwal.nl> wrote:
> Het gaat om nodes in ways, het voorbeeld was als volgt: twee wegen, de ene weg
> over de andere, dus normaalgesproken geen knooppunt alleen twee snijdende
> segmenten. Nu houden sommige klanten hier niet van (die snijdende segmenten),
> dus voegt AND precies op het snijpunt in beide wegen een knooppunt in, zodat
> de segmenten niet meer overlappen.

Ok, ik heb net gekeken bij de snelweg bij mij in de buurt, en alle
wegen die er eigenlijk onderdoorgaan snijden nu de snelweg. Dat is
*niet* goed want dat wordt een pokkewerk om op te ruimen. Eigenlijk
zijn beide punten overbodig, maar ik zie geen manier om dat makkelijk
goed te maken. Voorlopig waarschijk alle dubbele nodes er in laten (in
plaats van ze samen voegen.

Misschien heeft dit ook te maken met het verwijderen van dubbele nodes.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/