[OSM-talk-nl] Formaliseren highway-tag

Maarten Deen mdeen at xs4all.nl
Mon Jul 2 15:36:13 UTC 2007

Dan zouden de Trunk roads de N<100 wegen zijn en de A>100 wegen (dat
zijn blijkbaar provinciale autosnelwegen)

Wat betreft je classificaties, daar ben ik het mee eens, wat het visuele
betreft. Datatechnisch is het denk ik wel een goede opzet, zolang het
maar consequent gebeurt (en ik denk dat dat zo geholpen kan worden).

Maarten