[OSM-talk-nl] Mappingparty / AND data

Mark Huizer xaa at timewasters.nl
Mon Jul 9 07:52:12 UTC 2007

> Als het goed is hebben we volgend weekend de data van AND. Ik zit er
> over te denken om de mapping party die voor 28-29 juli gepland staat
> te veranderen in een hacking/intergratatie party om de AND data in OSM
> te krijgen.

Ik heb kort in archieven gezocht (zit pas een paar dagen op de lijst)
maar kon zo gauw niets vinden. Heeft het dan nog nut de komende weken om
gegevens te verzamelen en in te voeren? Ik dacht hier in Eindhoven mijn
wijk te gaan mappen, maar als dat over 2 weken toch allemaal uit die AND
gegevens komt... dan is dat vrij zinloos.

Mark
--
 We have met the enemy, and he is us (Walt Kelly)