[OSM-talk-nl] Mappingparty / AND data

Lambertus osm at na1400.info
Mon Jul 9 19:23:42 UTC 2007

>Ik heb kort in archieven gezocht (zit pas een paar dagen op de lijst)
>maar kon zo gauw niets vinden. Heeft het dan nog nut de komende weken om
>gegevens te verzamelen en in te voeren? Ik dacht hier in Eindhoven mijn
>wijk te gaan mappen, maar als dat over 2 weken toch allemaal uit die AND
>gegevens komt... dan is dat vrij zinloos.

Nou ik heb AND's kaarten van Apeldoorn eens bekeken en als ik het goed
gezien heb staan alleen de grotere wegen en wijktoegangs wegen erin. Van
'residential' wegen ontbreekt ieder spoor. Er zijn dus wel degelijk
(ondermeer) nog veel wegen te mappen in de 'minder belangrijke' steden en
platteland. Wij kunnen je hulp dus prima gebruiken!