[OSM-talk-nl] eerste AND import resultaat :)

Floris Looijesteijn osm at floris.nu
Sat Jul 14 12:59:37 UTC 2007

Die librarys had ik inderdaad ook al gezien maar helaas ben ik geen C
expert.
Met ongeveer 2 uur heb ik nu wel al nodes, segments, ways in een .osm file
staan met een heel eenvoudig php scriptje (plaats ik tzt nog op de wiki).

Zie screenshot:
http://www.floris.nu/osm/texel/and_josm_ways.png

Woohoo!!! :D

De AND data is echt supercompatibel qua data primitives. Maar er is nog
veel werk welke tags we nu moeten gaan gebruiken. En wat te doen met
bestaande data. Helaas is de API even uit de lucht en heb ik dus nog niet
de data die Jip al had ingevoerd op texel kunnen vergelijken.

Ik ben nu nog even aan de slag om de weg types en straatnamen er bij te
zetten, dat gaat vandaag ook nog wel lukken.

Zoals ik al zei heb ik dus een .osm file, maar die link ik hier nog even
niet
want als iemand namelijk op de upload knop drukt hebben we een probleem.
Als je mij mailt (en plichtig belooft niet te uploaden) kan ik hem je
sturen.

Groet,
Floris