[OSM-talk-nl] mapsource kaartensets bouwen voor NL stuk

ante at ffii.org ante at ffii.org
Wed Jul 18 08:10:21 UTC 2007

On Tue, July 17, 2007 11:53 pm, Milo van der Linden wrote:
> De routering hangt voor 90% af van de dataset, de inhoud van de data
> bepaalt of het uberhaupt geschikt zal zijn voor routering en ik moet
> zeggen dat het standaard OSM datamodel hiervoor niet optimaal is.

Toen Steve in Amsterdam was zei hij dat hij niet geinteresseerd is in de
software die van de kaart gebruikt maakt, daar komen anderen zeker mee.
Hij concentreert zich op de kaart - hoogst begrijpelijk.

Maar als routeringssoftware bepaalde eisen stelt aan de kaart, is het wel
goed dat in een vroeg stadium te weten. In die zin ook goed dat de AND
data dat (ook) duidelijk maakt.

Een groep die zich met toepassingen bezig houdt zal veel nuttige feedback
voor de kaartenmakers opleveren.

> Zullen we dit op de internationale dev-list voortzetten?

Zeker doen.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante