[OSM-talk-nl] Fwd: sponsoring OSM

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Sat Jul 21 14:03:16 UTC 2007

Om een voorbeeld te geven van het Wikipedia landschap:

http://meta.wikimedia.org/wiki/Image:Wikimedia-servers-2006-05-09.svg

Op deze manier zou de sysadmin problematiek ook kunnen worden verdeeld.
Als er serverparkjes over de hele wereld staan en er zijn lokale groepen
die deze serverparken beheren, dan vervalt de druk op Steve zijn
schouders....

--

Milo van der Linden
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>

De informatie in dit bericht reflecteerd mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bijbehorende
voorwaarden.