[OSM-talk-nl] Fwd: sponsoring OSM

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Sat Jul 21 14:09:31 UTC 2007

On Sat, 21 Jul 2007, Milo van der Linden wrote:

> Op deze manier zou de sysadmin problematiek ook kunnen worden verdeeld.
> Als er serverparkjes over de hele wereld staan en er zijn lokale groepen
> die deze serverparken beheren, dan vervalt de druk op Steve zijn
> schouders....

Ja en dan mag je weer hopen dat er geen mensen gaan zeuren: maar jullie
forken ons project...

Anyweg, ik zou al een groot voorstander zijn om de tileservers
bijvoorbeeld geografisch te maken. Dus locale zijn up te date, en hebben
een proxy voor de rest van de data. Ik ben nogsteeds van mening dat iemand
uit Nederland recente data uit Nederland het vaakst gaat bekijken.

Stefan