[OSM-talk-nl] replacing "personal data" with "AND data"

Ante Wessels ante at ffii.org
Tue Jul 31 10:44:25 UTC 2007

On Tuesday 31 July 2007 12:05, Christ van Willegen wrote:
> Hoi,

> Hoeveel heb je al? Ik heb 1 wijk(je), ik ben daarna eigenlijk
> overgestapt op wandelpaden...

Het plan is pedestrian te vervangen door de AND data, dus als je ze als
footway tagt blijven ze gewoon staan.

In dorpen en steden heeft AND ook wel steegjes - sommige wel, andere niet.
Steegjes kunnen er dubbel inzitten of niet na de omzetting. Achteraf checken.

Wie nu wil mappen, vooral de natuur in, weg van steden en dorpen en ze als
footway taggen (en fietspaden als cycleway, blijft ook).

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante