[OSM-talk-nl] Vraagje over JOSM en tracks

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Fri Jun 1 08:04:04 UTC 2007

Rob Aerts wrote:
> hoe nuttig is het uploaden van tracklogs naar de database ?
> en wat gebeurd er verder mee, ik weet dat je ze weer kunt binnen halen
> (iets met incomplete...)
> verdwijnen ze als er een weg overheen wordt gelegd ?

je kunt de geuploade tracks voor een bepaald gebied in josm weer
inladen. er kunnen ontbrekende stukken in staan, of gewoon ter
ontruising van data. ook handig als je een gebied wat je niet zelf
gemaakt hebt probeert aan te passen/verbeteren, dan is het bronmateriaal
erg handig.
de meeste tracks worden niet in het midden van de weg gelopen. nou en :)
het is bronmateriaal, verder niets.

kan dus geen kwaad om up te loaden, enkel voordelen.

groet, zoran