[OSM-talk-nl] Vraagje over JOSM en tracks

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Fri Jun 1 09:22:33 BST 2007

Klinkt dus als heel nuttig!

enne, eigenlijk wil ik het ook wel... mijn originele GPS tracks
uploaden....al is het inderdaad maar om op een dag tegen de
patentenclaim in te kunnen aantonen dat ik er ook echt geweest ben!

Ik heb alleen een kleine vraag, er zit nogal wat ruis in mijn tracks,
sommige fix-fouten schieten tot in Frankrijk!
Kun je die met JOSM verwijderen? Of is er een ander tooltje (ik heb dit
keer geen zin om zelf iets te schrijven)