[OSM-talk-nl] [Fwd: OpenStreetMap wil mappen vanuit Cybersoek!]

Danny Maas dmace99 at gmail.com
Fri Jun 1 11:14:01 BST 2007

On 6/1/07, Milo van der Linden <mlinden at zeelandnet.nl> wrote:

> -------- Originele bericht --------  Onderwerp: [Fwd: OpenStreetMap wil
> mappen vanuit Cybersoek!]  Datum: Fri, 01 Jun 2007 11:24:21 +0200  Van: Milo
> van der Linden <milovanderlinden at gmail.com> <milovanderlinden at gmail.com>  Antwoord-naar:
> milovanderlinden at gmail.com  Aan: OpenStreetMap NL discussion list
> <talk-nl at openstreetmap.org> <talk-nl at openstreetmap.org>
>
> Hallo allemaal,
>
> Zucht, de ambtenarij.... Ik heb uiteindelijk in de afgelopen 2 weken eerst
> een week gezocht naar hoofd ICT Zeeburg, ben vervolgens bij Hoofd
> [...]

Ik zat even te denken aan Kaap Kot op de IJdijk (op het eiland in het midden
van de schellingwouderbrug). Die hebben wel wireless, maar ik begrijp van de
site dat ze naar een nieuwe lokatie op zoek zijn. Jammer, want het is een
mooi punt in Amsterdam tussen Noord, Zeeburg en Oost.

Misschien dat iemand kan verifieren of ze nog steeds open zijn?

Ook handig is om te kijken of er in de buurt een open FON-router is. Die mag
je gratis gebruiken, dus hebben we er alleen 1 nodig nabij een interessante
lokatie. Je kunt ze zelf nagaan op http://maps.fon.com . Er zijn er een
aantal in Zeeburg, maar daar ben ik zelf niet zo heel erg bekend.

Groeten,

           Danny