[OSM-talk-nl] Nieuwe statistieken

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Fri Jun 1 13:08:05 UTC 2007

Milo van der Linden schreef:
>    Is het zo dat je per gemeente het script runt of heb je een totaallijst
>    van alle Nederlandse gemeenten of is een deel geautomatiseerd en moet je
>    de statistieken handmatig verfraaien?

Het is grotendeels geautomatiseerd; dwz het kost mij 5 minuten per
database dump, en dan heb ik de hele lijst. Alleen heb ik nog niks
geschreven om het in 1 keer in wiki-formaat te zetten. Misschien heb ik
daar dit weekend nog tijd voor.

>    Ik zit echt te popelen om een totale lijst op de wiki te vinden!

Zondag, misschien. Maar het is in ieder geval leuk om te zien dat er
behoefte aan is :-)

Eugene