[OSM-talk-nl] Amsterdam mapping party 9-10 juni a.s.

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Fri Jun 1 08:15:49 UTC 2007

Hee,

Ik zie nog niet zoveel inschrijvingen op de wiki voor de mapping party
van volgend weekend in Amsterdam. Wil iedereen die van plan is te komen
dat nog even doen? Dit i.v.m. inkopen en aftrappen enzo:
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Amsterdam#Second_party:_9_and_10_June.2C_2007

Volgens mij is er nog geen feedback op Zeeburg locatie. Ik stel dus bij
deze voor om de Func. lokatie definitief te maken! Ik zal die dag
aanwezig blijven om de deur open/dicht te doen (moet toch nog wat
Rotterdam uitwerken ;)

Oh enneh, spread the word. Er komt in ieder geval een verslaggever van
Kennisnet, een gemeenteraadslid van de PvdA en iemand van Bliin (van die
mobiele app, waarvan alle gebruikers GPS-en aan hebben staan). En Steve
Coast doet ook mee dit keer.

De Holland Open Conferentie heeft - naast een keynote van Steve op
maandag - ook een OpenGeo track op de dinsdag. Sprekers van RWS, BGI, TU
Delft en een open discussie. Kom dus vooral. Toegang slechts EUR 70 voor
2 dagen. Studenten EUR 30. Als toegangsprijs een probleem is, neem dan
even contact op.

Tot volgende week!

Groet, Zoran